Hosszú hétvége 1. nap

 2012.11.01. 13:08

Megjöttünk tegnap este, 8-ra sikerült érkezni. Az úton fél túrót ettem meg egy Jogobella light-ot. Itthon Terézanya borsólevest csinált, nagyon fini volt. Tegnap mozgás nem volt, tehát több szabadnap a héten remélem nem lesz. A mai reggelinél is még ügyi voltam: tönkölykenyeret ettem főtt tojással, osztrák szalámival, és 100%-os almalé volt. Na, ebédnél kezdődtek a bajok: krumpligombóc leves volt, inkább csak levét ettem, majd jött a paprikás-hagymás krumpligombóc tejföllel. Abból is nagyon igyekeztem keveset, de azzal is sikerült elrontani a pocóm. Most fáj és mozog és morog, nagyon idióta vagyok.1 hete nem ettem semmi nehéz/zsíros/fűszeres kaját, persze, hogy furi a rendszernek. Most hason fekve pihegek s gépelek. 3 körül megyünk ki a temetőbe, utána ha hazajöttünk, SÜTŐTÖKÖT fogok sütni, mindenféleképpen. Hoztunk egy nagyot meg az otthoni maradékot, ez lesz a vacsi. Semmi mást nem vagyok hajlandó enni!!!!! Amíg sül a tök, addig rékázni fogok. 2x20 perc és ma megcsinálom a meditációt. Felköltözöm az emeletre, ott senki nem zavar. :D Hoztunk gumiszalagot, súlyzót meg majd csinálok PET palackból. Most megyek, és rápihenek erre az ebédre. Holnap jövök (talán)

A bejegyzés trackback címe:

https://pretty2be.blog.hu/api/trackback/id/tr164883700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása