Hideg, hát megjöttél?

 2012.10.30. 11:38

rinocerosz_402765_23861.jpgÚj csizma felavatva, eljött az ideje! Eddig jól működik, csupa bunda belül, melegíti a babapiskótáimat :)

A tegnapi vacsi módosult: nem kívántam a sütőtököt, sem a tökös sütit, így sali lett. 1 cs. eisberg jégsaláta, egy camembert, 1 natúr görög joghurt és néhány szem földimogyi. Úgy benyomtuk, hogy csak na! Fecó szerint kecskekaja volt, de ő is falta. Sütőtök mára halasztva, aztán ki tudja?!

Tegnap csináltam 2x20 perc RR-t: csípő-popsi és has blokk volt. Meg kb. 2 perc meditáció, mert Fecó leverte a hangfalat a változatosság kedvéért. Az a gond, hogy ilyenkor nem tudok félrevonulni, mert a DVD lejátszó és a számítógép is a nappaliban van, a netbookba meg nemtom beletuszkolni a DVD-t, így egy légtérbe nyomulunk esténként. Na, majd egyszer csak sikerül! Ma este viszont irány a Teamfitnesssss :) Megyünk kardiózni, senki és semmi nem tarthat vissza. Már nem a Pólus fitnessbe "járunk", mert az nagyon drága, hanem a Csillagvárban lévő Teamfittnessbe, ami azon túl, hogy jóval olcsóbb, 1000x jobban felszerelt, nincs tele majmokkal, mert a Pólusban olyan érzésem volt, hogy a csajok ott tartanak bemutatót a legújabb pink Nike termékekből, a fiúk és a hatalmas indiánok meg az izmaikat sétáltatják. Itt meg mindenki csinálja a maga kis dolgát, a szabályokat is jobban betartják, sokkal jobb a légkör.

Reggel vacakul keltem. Fecó ébresztett, azzal, hogy úgy készülődött, mint egy rinocérosz csorda, és akkor már én is kivackoltam magam (normál esetben ő 30-40 perccel előbb kel, mint én). De mikor megláttam, hogy süt a nap, meg jó hideg van (én nagyon szeretem), egyből jobb lett minden.

A reggelim ma is PurPur kenyér volt vajjal, sajtkabátos szalámival és trapisajttal. Ebédre csirkecombot fogok enni görög salátával, de már most azon agyalok, hogy éhes leszek utána nem sokkal, és edzés előtt kellene még enni valamit. Majd kitalálok valamit. Vacsira meg ugye a tök. Ja, ígértem a tökös süti receptjét. Egyik kolléganőmtől kaptam, de én már Update-esítve írom: 1 kisebb nyers sütőtököt megpucolunk, apró 1-2 cm-es kockákra vágjuk. Fél bögre búzalisztet összekeverünk fél bögre Master Mixszel és beledobjuk a keverékbe a tökkockákat. Összerázzuk, kiszedjük a tököt a lisztből és áttesszük egy kivajazott hőálló tálba. A visszamaradt liszthez teszünk 5 dkg Nyírédest, 2 dl sovány tejet, 1 dl olajat, vanília aromát, összekeverjük és a tökkockákra öntjük. 180 °C-on kb. 1 óra alatt készre sütjük. Nagyon finom édesség, és nem bűnözünk vele!! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://pretty2be.blog.hu/api/trackback/id/tr934878778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása