Nem vesztem el :D

 2012.11.08. 14:03

A paksi hétvége megtette a hatását, bár igyekeztem ügyesen enni, nem mindig sikerült, péntek este rékáztam csak, a többi napon csak kb negyed órát mozogtam a gumiszalaggal, combra és felsőtestre, egy kicsit csillapítottam ezzel a lelkifurkát :D

Mióta visszarendeződtünk a rendes kerékvágásba, minden este 2x20 perc RR volt, azaz a héten még nem volt pihenőnapom, de ma lehet, hogy kimarad a torna, mert vacsizni megyünk barátokkal, és minimum 10 óra lesz, mire hazaérünk. Fecó is csinálja hétfő óta a gerinctornát, 3 hétig kell neki minden nap, utána pedig heti 2-3szor.

Nem vagyok hajlandó mérlegre állni!!!! Miután megjöttünk Paksról mérlegeltem magam (másnap reggel), és minden visszajönni látszott, amit a hét elején ledolgoztam, szóval NEM! Nem szeretném, ha elvenné a kedvem. El tudná még akkor is, ha a ruháimon érzem a változást, de a mérleg mást mutatna. Az optika közvetlen szomszédja egy pékség. Egész nap dől az illat, főleg reggel csap meg, mikor belépek, és hát eddig gyakori vendég voltam náluk. Na, nem mindennapos, de többször mentem egy héten. Közel 2 hete nem voltam, mivel otthonról hozom az egészséges reggelim, meg nincs napközbeni nasi sem. Most viszont nem hoztam kaját, és ott vettem rozsos zsemlét, és megjegyezte a "szomszédasszony", hogy fogytam (majd' kiugrottam a bőrömből). Szóval lehet, hogy van már valami változás?? :D

Ha már a kajáknál tartunk: a reggelim minden nap rozsos vagy tönkölyös szendvics volt, a tízóraim szintén. Ebédre Norbitól rendeltem a héten: hétfőn rakott brokkoli, kedden rakott karfiol volt, tegnap pedig csirkemell csíkok négysajtmártásban Update spagettivel, ma Update gyros lesz. A vacsimat mindig torna előtt eszem kb fél órával, hogy ne utána legyek farkaséhes. Sült húst, update tejfölös tésztát, tejet, sajtot, ilyesmiket eszegettem, szigorúan kenyér és cukor nélkül mindent! Igyekszem a vacsik mennyiségét is korlátozni, tényleg inkább többször, de kevesebbet eszem, és bírható a dolog.

Szombaton reggel megyünk anyáékhoz, megígérte, hogy odafigyel a főzésnél. :)

Mára ennyi, majd jövök!

A bejegyzés trackback címe:

https://pretty2be.blog.hu/api/trackback/id/tr804897017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

beu8 2012.11.08. 18:00:03

Részvétem a pékség miatt:-) Tudom nehéz megállni! Igyál sokat, napi 3 liter víz csodákra képes!
Puszi
süti beállítások módosítása