Rocky Balboka

 2012.03.05. 08:42

bokaaa.JPGFecó nevezett el Balbokának tegnap... Mert az említett testrész nagyon fáj. Tegnap még csak akkor fájt, ha ráálltam, ma reggelre viszont állandó lüktetéssé nőtte ki magát. Nem különösebben érdekel, mert majd bekenem valami kencével, csak azt nem tudom, hogy mi lesz a mai edzéssel :/

7-kor keltem, úgy látszik, Dr. Oz nélkül már nem élet az élet, rákattantam rendesen. De tényleg jó, mert szórakoztatóan tanít. Komolyan mondom, több értelme van, mint az immunológiának, gyógyszertannak és kémiának volt együtt véve a SE-ETK-n...

Reggeli: 2 tojásból csináltam omlettet, életemben talán másodszor, de nagyon jó volt. Fel kell verni a fehérjét, hozzákutyulni a sárgájához, és egy picit lisztet belekeverni (én egy teáskanálnyit tettem), kicsi só, és lehet sütni. Meg lehet fordítani, mint a palacsintát. Megkóstoltam a puszedliiiit :)))) Az a zacskó a Puszedlikánanán maga: vagy 6 féle van benne, egyik jobban néz ki, mint a másik, de "csak" 2-t ettem.

Az ebédem a paksi hozományból lett, Terinéni (Fecóanyu) beújított: füstölt sajtot tett a husira, felcsavarta és ezt a göngyöleget még baconbe is betekerte, nyakon öntötte tejszínnel és megsütötte és a kisfiával Budapestre küldte, és az iciri-piciri Kingácska meg megette ebédre... :)))) Krumplipürével a változatosság kedvéért, és természetesen kistányérról.

Ma már remélhetőleg összejön, hogy elmenjünk bevásárolni, és feltöltjük a kiürült mirelit zöldség készletet, meg hozunk natúr joghurtot, túrót, tejet, és így agyalhatok a heti menün :)

Vacsora: Húslevet ettem 3-4 db répával, és egy 1/2 csökkentett CH tartalmú bucit v.milyen sonkával. Ma kimarad a shake, mert nem mozogtam. Úgy döntöttem, hogy inkább kímélem ma a bokám, majd holnap.

Még van egy kis pakolni valóm. Reggel jönnek a szüleim :) és kincstári renddel kellene várni őket. Azért annak örülök, hogy nem ma jöttek és mondjuk nem váratlanul....

Úgy terveztem, hogy holnap mérlegelek, hiszen holnap lesz egy hete, hogy belefogtam, de Fecó nem adja vissza a mérleg elemét, azt mondta, ne méregessem magam, majd jövő héten. Szót fogadok...

A bejegyzés trackback címe:

https://pretty2be.blog.hu/api/trackback/id/tr504289607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása