Óz, a csodák csodája

 2012.04.17. 19:02

nyugbosz.jpg<------------------ Ma így éreztem magam, mert egy ilyen vevőm volt délelőtt. Brrrrrr. Álltam a sarat,de a néni (85 é) kereste rajtam a fogást rendesen. Megdőlt az a teóriám, hogy az idős nénik csak cukik lehetnek. Ezt leszámítva jól telt az idő, Fecó bejött értem, hazafelé együtt vásároltunk be a vacsihoz. Írom is, hogy miket ettem.

Reggeli: 1/2 magvas oregánós teljes kiőrlésű buci sajttal, chillis sonkával és margarinnal

Tízórai: Nescafé 3in1

Ebéd: Norbis Húsos-gombás rakott tészta

Vacsi: Párolt pulykamell Eisberg salátakeverékkel, kaliforniai paprikával

Mocorgás: BA 200% lesz 8-tól, míg a Bariközt el nem kezdődik.

Most nekiállok tejbezab receptet keresni, azt szeretnék csinálni, már sokaktól hallottam jókat róla.

A bejegyzés trackback címe:

https://pretty2be.blog.hu/api/trackback/id/tr184457340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása