A víz világnapja :)

 2012.03.22. 11:33

vótör.jpgMa van a víz világnapja. Nekem arról fog szólni, hogy megpróbálok ma 2,5 l-t inni, hátha sikerül :))

Tegnap este nem volt lelki erőm írni, kifulladtam. Egyedül dolgoztam, és mindenki megtalált a kínjával, reklamációkat kezeltem és ez mindig leszívja az energiámat.

Tegnapi kajik: Reggeli: 1 szelet teljes kiőrlésű toast 2 szelet párizsi, margarin, zsurlótea. Ebéd: tésztasali (tészta, natúr joghurt, kukorica, virslikarikák). Vacsi: 2 szelet U1 cipó, szardíniakrémmel. Edzés: BA Nyerj időt! (utána fehérjeturmix).

A mai nap kísértetiesen hasonlít a tegnapira, ma is egyedül dolgozom (brrrrr) és a reggelim 1 szelet teljes kiőrlésű toast volt szardíniakrémmel (házi, Apa csinálta). Ebéd: a tegnapi tésztasali, uzsira hoztam egy rostos Activiat, a vacsi jó eséllyel U1 cipó lesz ismét. Ma estére BA 200% alakformálást szeretnék beiktatni. Holnap reggel pedig edzőterem (remélem, még odatalálok), és délután pedig irány Paaaks, 1000 éve nem voltam :/

A bejegyzés trackback címe:

https://pretty2be.blog.hu/api/trackback/id/tr784332650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása