szivi.jpgJelentem, visszataláltam a fittiterembe és nagyon szupi volt. Mivel mindenki nagyon kíváncsi rá, hogy mit csináltam, leírom ;) : 18 perc (2,8 km) elliptikus tréner, 13 perc gyaloglás hegyimenetben 6 km/h sebességgel, és 23 perc bicaj (7 km, 160 kcal). Hazamenetel után fürcsi, és indultunk Paksra. Épp, hogy elértük a buszt, 3 perccel az indulás előtt értünk ki (huhh). Napi kajik:

Reggeli: Cserpes ribizlis joghurt, tea

Ebéd: kimaradt, elutaztuk

Uzsi: meggyes Activia, U1 túrórudi

Vacsi: párolt kelbimbó virslivel, reszelt sajttal, némi tejföllel és 1/4 mandarin desszertnek :)

Ma ügyes voltam szerintem :) Holnap kemény lesz. Reggel elmegyek futni. Én. Futni. Még sosem voltam az edzőtermen kívül. Hoztam a cardiocipőm, meg egyéb felszereléseimet, és reggel megyek. Nem is akármikor, hanem kb 6:30 körül. 8-ra Fecó nagynénjénél kell lennem, mert megyünk túúúrni (ruhát), imádok vele turizni (nem mintha mással próbáltam volna), szóval mozgalmas nap elé nézek. Megyek is szunnyadni :)

Jó éjt :D

A bejegyzés trackback címe:

https://pretty2be.blog.hu/api/trackback/id/tr954335971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása