Szabad nap...

 2012.03.02. 08:58

szabadság1.jpg6:30-kor keltem, vasaltam Fecónak, együtt kisétáltunk a piacra, ő futott a buszhoz (ment dolgozni), én pedig bevásároltam. A mai kaja brokkoli krémleves és hagymás rostélyos lesz krumplipürével. 8 előtt már itthon is voltam. Megreggeliztem: 1,5 zsemle, teavaj, 3 szelet sajtos párizsi, 2 szelet trapisajt, 3-4 szelet jégcsapretek. 1 üveg (3 dl) KUBU, amit Tibinél vettem 90 Ft-ért, mert ma lejár.Nem kellett volna, mert cukros, de napok óta semmi cukrosat nem ettem/ittam.

Már régóta xylitet használok édesítésre, nem emeli a vércukorszintet egyáltalán (GI:0), védi a fogakat és finomra édesít. Ami még mellette szól, hogy természetes anyag, nem mesterségesen előállított, mint pl. a szacharóz. Jó teába, kávéba, sütibe, mindenbe, kivéve a kelt tésztákhoz, de azt nem is szoktam csinálni. Eszembe jutott a Lusta asszony túrósa reggel, úgyhogy ki fogom találni, hogy hogyan update-esítsem XD.

Hamarosan bepácolom a húst, összerántom a lakást, és hova megyek? Na hova? Hát persze, hogy az edzőterembe. Ma nem szaunázok, mert tegnap nagyon kivette az erőmet. Ha hazajöttem, megcsinálom a kaját, Fecó 3 körül ér haza. Addigra töltök le valami jó filmet, és filmezni fogunk ebéd/uzsi után, meg segít nekem az adatok feldolgozásában a szakdolimnál :) Aranyat ér, szeretem <3

Majd teszek fel képet az ebédről. Most belevetem magam a munkába :)))

Nagyon jól esett az edzőterem is (mindig jó :D). Mikor hazaértem, megsütöttem a husit, elkészítettem a hagymát és a krumplit, közben Fecó is befutott. Én szedtem a kaját a tányérra, és mindkettőnknek sokkal kevesebb köretet raktam, mint amit meg szoktunk enni, viszont elég volt Fecónak is, pedig azt hittem reklamálni fog. Én olyan 6 körül ettem egy kis brokkolilevest is, Fecó torkán azt nem lehet lenyomni, zavarja a színe állítólag :))) Ő ki is hagyta a vacsit, mandarint evett filmezés közben.

Elég későn ittam meg a shaket, többet ilyet nem csinálok, mert össze-vissza álmodtam minden hülyeséget, és ezt máskor is megfigyeltem, ha lefekvés előtt ettem.

Ja ígértem a fényképet:         husi.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://pretty2be.blog.hu/api/trackback/id/tr444283813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása