:o)

 2012.04.25. 10:47

tanvi.jpgHétvégéig valószínűleg nem leszek túl aktív, mert most egy még fontosabb feladatra koncentrálok: ma vizsga, holnap és holnapután pedig szigorlat :////.

Tök jól kajáltunk, én itthon tornáztam tegnap, Fecó passzívon volt :), de magától megy össze a hasa, tök jó!

Tegnap este sütöttünk (ill. Fecó) egy rakás csirkét, meg pároltunk lila káposztát, hogy ezeken az izgis napokon ne kelljen a főzéssel bajlódni. Mostanában valahogy úgy alakult, hogy nem én vagyok a konyhatündér, jobb lesz lassan visszacserélni a szerepeket, mielőtt valamelyikünk megunja (az persze nem én lennék). Hétvégén majd virítok valami jót :) 4 nap, mihez is kezdünk :D 1 napot kirándulásra szánunk, az tuti, a többi államvizsgára készülős undormány lesz mindkettőnk részéről.

Tegnapi kaják:

Reggeli: teljes kiőrlésű magvas szendvics (a szokásos: margarin, sajt, retek sonka) :)

Ebéd: Norbis U1 Hortobágyi húsos palacsinta

Uzsi: 1 db light Jogobella joghurt

Vacsi: párolt kápi, sült csirke

Mai kaják

Reggeli: 1/2 cs. bio zabkeksz

Ebéd: sült csirke, párolt lilakáposzta

Vacsi: u.a.

Ha előbb nem, akkor hétvégén jövök :D

A bejegyzés trackback címe:

https://pretty2be.blog.hu/api/trackback/id/tr14472340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása