Száj-baj :S

 2012.03.01. 08:58

Megint korán keltem, de ma ok nélkül, csak felébredtem Fecó szöszölésére és nem aludtam vissza. Néztem a Life Network-ön a Tabuk nélkül-t felváltva a FEM3-on a Dr. Oz Show-val. Aztán reggelit csináltam, de mielőtt leírom, mit ettem, elmondom, hogy miért ezt a címet választottam a mai bejegyzésnek: a felső szájpadlásom fáj mint állat, és úgy érzem, hogy ki is van sebesedve, meg a felső első két fogam között belül a fogínyem akkorára van dagadva és úúúgy lüktet, szóval valami nagyon nem OK. Ha beértem dolgozni, csinálok egy kamilla teát, hátha segít.

Van egy kis izomlázam a tegnapi Alexandrától és az esti súlyzózástól, de nem gáz egyáltalán, olyan jóleső, hogy használtam az izmaimat :)) Ma már tényleg edzőterem és szauna, majd írom, hogy mit csináltam.

Fecó elvitte ebédre a tegnapi tésztasalit, úgyhogy vacsira megint semmi ötletem, majd napközben kitalálom.

Reggeli: 2 kis méretű sima (fehér) kifli, margarin, 2 főtt tojás, 2 vékony szelet trappista sajt, 3 szelet jégcsapretek, 2 bögre tea

Ebéd:úgy emlékszem, hogy Parmezános csirkeegytálat rendeltem (460 kcal), ha mégsem ez az, akkor majd javítom.

Vacsi: majd kitalálom, de a legjobban azt szeretném, ha beérném egy shake-kel. Van rá némi esély, mert tegnap este is, mikor megittam, nagyon tele éreztem a pocakomat. ki kellene próbálni.

Tipp: tegnap a Dr. Oz show-ban olyan emberek voltak, akik extrém túlsúllyal rendelkeztek, és lefogytak ilyen 30-40-70 kg-okat!!! És Oz kért tőlük fogyitippeket, és ami nekem használható volt, az a stopperóra. Azt csinálta a csaj, hogy evett, de nem szétpukkanásig. Érezte, hogy tudna még enni, de megállta. Felhúzta a stoppert 15 perccel későbbre, és ha még az óracsörgés után is éhes volt, akkor evett, de általában nem evett, mert elfoglalta magát, és nem volt éhes tovább. Szóval ha tovább evett volna, unalomból tette volna.

Tipp2: Tegnap a vacsit kicsi tányérra kértem Fecótól, és így az az érzésem volt, mintha egy egész tányér kaját bevágtam volna, pedig csak egy kistányér volt! :)) 18:45 volt mire megvacsiztunk, nem éreztem jóllakottságot, de elég volt. Meg kell tanulni az agyamnak, hogy ne akkor hagyjam abba, mikor jóllaktam, hanem előbb! Jaj, de jó lenne ügyesen enni :))

Elégedett vagyok a tegnapi napommal nagyon (tudom, ezt már este is megjegyeztem, de akkor is!!). Szerintem a mai nap is ilyen lesz :)) Hajrá Kinga!!! (Tami detto!)

Így nézett ki az a bizonyos parmezános csirkeegytál :) Volt benne karfiol, brokkoli, répa, gomba, csirkemell, és sajna rizs is, de az nagyon kevés, így megettem az egészet. Tízóraira ettem 1 norbis kakaós croissan-t, ami kb. akkor méretű, mint a 7Days-es vagy még kisebb. És nagyon sokáig nem voltam éhes. 3-kor elindultam az edzőterembe, ma csak 50 percet bírtam: 18 perc elliptikus, 12 perc lépcsőzés és 20 perc bicaj elég magas fokozaton. Ezután kértem szaunaolajat, gyorsan lezuhiztam, és kb 12 percre beültem a szaunába, hát az az igazság, hogy nagyonnagyon jól esett, ismét zuhany, öltözés. Összeraktam a holmim az optikában és hazajöttem. Hullafáradtnak érzem magam, de olyan jó :) Most ettem meg a parmezános csibét (17:00), 8 körül még megiszom a shake-et, már áll a hűtőben.

Vacsora: nekem a shake, Fecónak van itthon katusattilás magvas buci, majd pakol bele vmit.

Holnap szabadnap, főzni fogok, de még nem tudom, mit... Ha eszembe jut valami, még írok ma is.

A bejegyzés trackback címe:

https://pretty2be.blog.hu/api/trackback/id/tr424258182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása