Hullafáradt...

 2012.03.24. 17:31

hullala.jpgHú, hol is kezdjem... Mondjuk az elején :) 6:20-kor szólt az ébresztőm, gyors öltözés, fogmosás és egy natúr Activia Pille után indultam "futni". Nem dicsekedhetek, nagyon nem. Indulástól számítva 25 perc után itthon voltam. Ennek is felét inkább gyalogoltam. A tüdőm majd leszakadt. Nem ám a lábam, hanem a tüdőm és a torkom. Eszméletlen, meg kell tanulni tisztességesen levegőt venni. De nem adom fel, holnap folytatom :) Azt gondoltam, hogy nehezebb lesz, mint a futópadon, de hogy ennyire?! Majd szépen fokozatosan. Fürdés-hajmosás után turi, majd vásárlás (LBN gondoltam rád, de nem volt semmi extra) és haza. Itthon újra edzés: nappali kipakol, Fecó öccse meszel, wááááá, sövény-nyírás, és hol van még a nap vége? Azt gondoltam, ma még belefér egy BA 200%, de KIZÁRT!!!!

Reggeli, 1 natúr Activia Pille, 1 tönkölyzsemle, retek, vaj, sonka, sajt, kakaó (édesítővel)

Ebéd: Khm-khm grízes tészta... (ez van, mit csináljak, tök nagy a felfordulás... örültünk, hogy egyszerre le tudtunk ülni kajálni, hát ha még én nekiálltam volna párolgatni...)

Vacsi: a tegnapi maradék kelbimbós cucc

Este szülinapozás állítólag, nem vagyok ma (sem) partyarc....

Ja, egy órával kevesebbet alszunk, ne felejtsetek el óraátállítani!!

Puszmusz

A bejegyzés trackback címe:

https://pretty2be.blog.hu/api/trackback/id/tr464337293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZittyZutty · http://ujtukorkepem.wordpress.com/ 2012.03.31. 10:15:26

Ha esetleg megint jöttök Paksra és van kedved futni szólj, én szívesen elmegyek veled :)
süti beállítások módosítása