1. kommentált napom

 2012.02.28. 14:57

Szerintem azt fogom leírni, hogy mit eszem, és mennyit, és mit és mennyit mozgok az adott napon. Azt tudni kell, hogy a Norbi Update irányelveit próbálom követni kb 3 hónapja. Eddig nem sok sikerrel, mert mindig elcsábultam, erre az LBN-em világított rá ma reggel és nagyon is igaza van (ő a legjobb barátnőm, Tami). Mi mindig együtt fogyunk és hízunk, kölyökkorunk óta. Most ő is nagyon fogyni akar, mivel ő lesz a tanúm az esküvőn. Szóval Norbi: tavaly novemberben megvettem a legújabb könyvét, és nagyon belelkesedtünk Fecóval, ő is csinálta velem, 1-2 hét alatt 5-6 kg-tól meg is szabadultunk, majd elkényelmesedtünk és visszaszedtük az utsó grammig :S De MOST! Újult erővel még nagyobb lelkesedéssel nekivágok, és rendszeres mozgással, nagy szigorral fogom csinálni. Norbis ebédet szoktam rendelni a Teletáltól, ami finom is, meg elég is, csak irtó drága. Így áttértem a Vitál konyhára a City foodnál. Itt a csomagoláson Katus Attila díszeleg, és ezek az ételek is csökkentett szénhidrát tartalmúak, és cukor hozzáadása nélkül készülnek, szóval elvileg olyan, mint a Norbis, csak valamivel olcsóbb. Ha dolgozom, akkor ezt eszem, szabadnapokon pedig én kutyulok valami fittet és egészségeset. Na akkor, hogy mit ettem ma:

Reggeli: délben kerültem rá és Fornettit ettem (jó kezdés...), sonkás tejfölös zsemle nagyságú izét, meg 2 db mini sajtkrémes rolót, nesze neked megújult fogyizás.

Ebéd: 14:44 van, de még nem vagyok éhes, Vitálkonyhás rakott zöldbabot fogok enni. Katitól (kolléganőm) kaptam egy fitt müzlit azt bevágtam az előbb, de miért??

Vacsi: van még egy fél Norbis mákos tekercsem, azt fogom megenni és némi pomelo még a terv (az új szerelmem).

Mozgás: kb 1 óra múlva indulok az edzőterembe cardiózni. Ilyenkor 15 percet futok elliptikus tréneren, 15 perc a futópadon, 10 perc a lépcsőzőgépen majd 20 perc bicajozással zárok, így jön ki a 60 perces edzésem. Majd be kell iktatnom, hogy az edzéseket reggel csináljam, mert este nagyon nehezen alszom el, mivel felpörget eléggé és csak forgok az ágyban. Majd ráveszem magam, hogy korábban keljek. Remélem sikerül. Illetve sikerülni fog! :))

Kiegészítés: este 6-kor ettem meg a rakott zöldbabot (580 kcal), ami nem volt túl sok. Este miután hazaértem, Fecóval benyomtuk a pomelót, megettem a fent említett mákos bizbaszt is, és ÉHES VAGYOK!!! Nagyon remélem, hogy hamarosan múlik az éhség, és el tudok majd aludni. Az a terv, hogy reggel meló előtt megyek edzeni, és még szaunázok is, Móni múltkor rádumált a teremben a frissítős szauna olajra, és az nagyon bejött! Ez azt jelenti, hogy 8-ra oda kell érnem. Bakker! Ja, még a mai edzésről: 15 perc elliptikus volt, 15 perc lépcsőzés, 20 perc bicaj és 10 perc gyors gyaloglás meredek emelkedőn, kb 9,5 km-t tettem meg összesen és nagyon jól esett. Most már csak alukálni kell egy jóóóóóót :))

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pretty2be.blog.hu/api/trackback/id/tr644220199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása