Öröm é bódottááá...

 2012.11.09. 12:38

orom.jpg...Csoda történt, bizony, hogy csoda! Mint említettem, kiruccantunk tegnap este. A kezembe került készülődés közben egy nadrágom, amibe 2 héttel ezelőtt úgy sikerült belepréselnem magam, hogy alig jött le rólam, és kb. 8-10 (!) cm hiányzott ahhoz, hogy be tudjam gombolni... Na, tegnap este én abban a nadrágban mentem vacsizni :)))))))))))))))

Vagy 20x elmondtam Fecónak az autóban, míg odaértünk, hogy beleférekagatyámbaaaaaaaaa :D szegény... Mind a hússzor velem örült, annyira szeretem <3

Ezen felbuzdulva ügyesen vacsiztam, gombalevest ettem, nagyon fini volt. A 11 órai hazaérkezésünk természetesen keresztül húzta a tornánkat, csak belezuhantunk az ágyba, és megállapítottuk, hogy öregszünk, nem bírjuk már az éjszakázást ;) Ma este rékázom, az biztos! Úgy érzem, egyre jobban megy: már nem a 6. percben érzem úgy, hogy megdöglök, és leszakad csípőm, hanem mondjuk csak a 9.-ben, de nem keseredem el, szépen lassan kialakul! Sokkal fittebb vagyok, simább a bőröm, jobb a kedvem, csupa pozitív érzés.

Tegnap voltam a háziorvosnál a csuklómmal: pukli nőtt rá 1,5 hónapja, és fáj, meg nő. Abban állapodtunk meg, hogy megerőltethettem, fáslizni kell, meg kímélni, szóval még ki kell találnom valamit a súlyzós edzésekre, megpróbálom majd jó szoros fáslival, meg nagy adag Fastum géllel.

Mai kaják:

Reggeli: tönkölykenyérből 1 db szendvics

Tízórai: 2 db tönkölyös pogi

Ebéd: Norbis milánói sertésborda

Vacsi: ???

Holnap reggel utazunk Anyáékhoz, szerintem a hétvégén így nem jelentkezem. Előreláthatólag hétfőn beszámolok!

A bejegyzés trackback címe:

https://pretty2be.blog.hu/api/trackback/id/tr664898757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása