spongebob.jpgKedd van. Mit tudunk a keddről? Mérős nap. Nem akartam homokba dugni a fejem, ezért mértem súlyt is és centiket is. A súly maradt, a centik elszálltak. A haskörfogatot leszámítva mindenhova visszakúszott 1 cm. Mindenhova! Kész vagyok. Igazából nincs okom meglepődni, mert mivel se nem mozogtam, se a kajára nem figyeltem úgy igazán 7 napig, várható volt. Csak én azt gondoltam, hogy inkább stagnálok, mint visszaszedek, de ha ez van, mit csináljak? Folytatni kell szépen az edzéseket, és az odafigyelős evészetet. Már beteg sem vagyok és a szakdolgozat is leadva, most április közepéig nyugtom van, 04. 26-án lesz szigorlat, addig kőkeményen megszabadulok 5 kg-tól. Istibizi! Leírtam, tehát tartani kell és punktum, különben hogyan számolok el az olvasók felé?!?!

Írom a mai kajikat. Még csak a reggelin vagyok túl, de a terv a következő:

Reggeli: 2 szelet teljes kiőrlésű kenyér, sajt, felvágott, 1 rostos Activia, 1 pohár víz

Ebéd: Gyros-teraszos  gyros husi görög salátával (A legjobb gyros a világon!)

Uzsonna: Pomelo

Vacsi: Párolt zöldség

Mocorgás: BA 200% Alakformálás

Este 8 körül jönnek Anyék, mindketten orvoshoz mászkálnak a héten kontroll vizsgálatokra. Lesz társaságunk a héten :)

Este: Na, hát tervezni lehet, de nem a fent említett ebédet ettem, hanem: 1 teljes kiőrlésű bagettet kaukázusi kefirrel. Uzsi kimaradt, a vacsis párolt zöldséghez pedig ettem pulykamelltekercset. A torna most indul, csak megvárom, míg befutnak Anyék :)

A bejegyzés trackback címe:

https://pretty2be.blog.hu/api/trackback/id/tr334327757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása