Lady Gaga szülinapja

 2012.03.28. 16:07

gig.jpgMa 26 éves Lady Gaga. Szupi. Igazából a címet a legnehezebb kitalálni, így meggugliztam a mai dátumot, és ezzel az új infóval gazdagodtam. Meg ti is. A napokban nem jelentkeztem, sok volt a tenni való. Szuper volt a hétvége Pakson, nem volt jó visszajönni, tök büdös a város (Bp.).

Kajálásilag olyan langyos állott víz-érzetem van: figyeltem is meg nem, érdekelt is, meg nem is (olyan platty minden). Fecó anyukája a konyhában mindig maxra kibontakozik, és annyi finom kaját csinál, hogy szinte lehetetlen nem bűnözni. Fecónak nem is sikerült, de legalább elrontotta a hasát, így megszenvedte a nagy zabbantást. Én a köreteket becsületesen lecseréltem  borsóra, kelbimbóra, reggelinél tönkölyzsemlét ettem, nem simát, úgyhogy a körülményekhez képest elégedett vagyok magammal, bár nagyobb összegben mernék fogadni, hogy egy grammot sem fogytam az elmúlt egy hétben.A mozgásról gondoskodott a meszeléssel együtt járó állandó pakolás, lépcsőzés, szöszmötölés.

A héten kimaradnak a mérések, így jövő kedden számolok be  2 hét eredményéről. Jobb így szerintem, most megint jól belehúzok, és lesz látszatja. Ma este torna itthon: BA 200% alakformálás (nagyonnagyon rám fér).

Ma sütöttem muffint, U1-es lett :) Íme a recept: 20 dkg Update lisztkeverék, 20 dkg olvasztott vaj, 5 dkg Nyírédes, 2 tojás, 2/3 cs. sütőpor, 1 ek. kakaópor, formákba öntöttem, mindegyik közepébe nyomtam egy szem málnát, és 20 perc alatt sültek meg 180°C-on. (saját recept, most próbáltam először, és nagyon tutter lett)

A mai kaják:

Reggeli: 1 kifli (fehér) paprikás szalámival, margarinnal

Ebéd: tojásos rántottleves

Uzsi: 2 db U1 muffin

Vacsi: párolt zöldség, virsli lesz, ha minden jól megy

Mára ennyi, holnap majd csak este jelentkezem munka után.

A bejegyzés trackback címe:

https://pretty2be.blog.hu/api/trackback/id/tr14345987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása