Reloaded...

 2012.10.29. 12:32

fuszeres-sult-tok-1.jpg... mármint én, elszántsággal. Túl vagyunk az esküvőn, és a vele járó szervezkedésen, intézkedésen. Lassan lenyugi van. Lassan. Eredmény? Közelít a nullához, arról a pár kg-ról beszámolni sem érdemes, főleg azért, mert visszajöttek szépen lassan. Majdnem az összes. Fecó ügyi volt. Ő 10 kg-t dobott le, és tartja a súlyát. 2 napja, hogy igazán rákapcsoltam, ismét. Most nem sürget semmi. Kis célt tűztem ki: -6 kg Karácsonyig. Ha ez megvan, jöhet egy újabb.

Alexandrát lecseréltem Rubint Rékára (RR). Rájöttem, hogy Alexandra RR-hoz képest nyugdíjas tornát csinált. 2 napja alig mozgok, viszont jobban érzem magam a bőrömben.A legújabb DVD-jén van meditáció is, ami nekem még tök új, meg nem is tudom végigcsinálni, 7-9 perc sikerült eddig, de jó érzés. Kivéve ha Fecó beledumál, meg ott lépked a 46-os lábával az arcom mellett :))) 2x20 perc tornákat csináltam eddig.

A mozgásra visszatérve: a RR tornák nagyon tetszenek, ezt kombinálni fogom kardióedzésekkel. Úgy tervezem, hogy heti 2x kardiózunk Fecóval, a többi napon én Rékézom, heti 1 max 2 pihinapot adok magamnak. Fecó gerinctornát fog csinálni hamarosan.

Nem tudom, milyen gyakran fogok írni ide, nem ígérek semmit, mert azt be is kell tartani.......

Ja, le szoktam írni a kajáimat, ugye?

Reggeli: 2 szelet PurPur kenyér vajjal, sajtkabátos szalámival, trapisajttal

Ebéd: Camembert sajtos sali

Vacsi: Sütőtök + sütőtökös süti (receptet majd írom, nagyon finiii)

A bejegyzés trackback címe:

https://pretty2be.blog.hu/api/trackback/id/tr274876830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása