Pörgesd fel :)

 2012.03.11. 09:05

fáradtsegg.jpgHmm, érdekes, lehet, hogy még megsínylem ma, de 6:45-kor kipattant a szemem, és fel is keltem Fec még javában durmolt. Én meg csináltam egy 200% alakformálást Alexandrával. Nagyon nehezen kezdtem neki, de a közepétől már nagyon jó volt. Gyors zuhany, reggeli. Még teát kell főznöm és indulok dolgozni :/

Reggeli: Rusztikus (ez a neve) magvas kenyér pirítva, májkrém, egy pohár víz.

Tízórai: 2 szelet fonott kalács, tea

Ebéd: Gyros görög salátával

Uzsonna: 1 natúr Activia

Vacsi: Csirkemell, párolt zöldség (Fecó ezzel várt haza, imádom)

Ha lesz még valami említésre méltó, akkor este még írom :)

Este: semmi extra azon kívül, hogy bizonyítottan van hátizmom (fáj). Órákon át javítgattam, pontosítottam, kiegészítettem a szakdolimat, a szemem ketté áll, az ujjaim lemerevedtek, és ez csak bemelegítés volt a holnapi napra. De no para, i can do it :)

Ja, meg a vacsin kívül befigyelt egy citromos-joghurtos fehérjeturmix megemlékezvén a reggeli edzésre. 2 nap múlva mérlegelés, nagyon kíváncsi vagyok, bár most túl sok jóra nem számítok. Pedig egész jól csináltam a héten, de most valahogy más az érzés, mint múlt héten. Egyet tudok: bármit mutat is a mérleg, nem adom fel, megcsinálom!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://pretty2be.blog.hu/api/trackback/id/tr874308893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása