láki.jpgEzt a csodaszép Lucky bamboo-t kaptam az 5. évfordulónkra, meg előzőleg egy pici padlizsán színű laptopegeret :) Fecó egy vásárlási utalványt kapott tőlem, amit a Pólusfitnessben válthat be 04. 01.-ig, így nincs sok gondolkodási ideje. XD

Nőnapra is külön virág járt nekem, Apától és Fecótól is kaptam :) Csupa öröm az élet. Apa hazajött egyedül a klinikáról, pedig mondtuk, hogy csörögjön, és bemegyek érte. Ez is bizonyítja, hogy jól van. Elmentem Fecóval reggel bevásárolni, meg visszavittük a téli cipőjét, ami tönkrement. Hazaértünk, és elkezdtem csinálni a kaját.

Reggeli: 1db teljes kiőrlésű tönkölybúzás buci sonkával, retekkel, 1 bögre tea, 1 natúr Activia

Ebéd: hagymás rostélyos (1 kicsi szelet), egy kevés sült hagyma, és kicsi krumplipüré, 1 pohár citromos víz.

Uzsi: 1 db Update vaníliás puding

Vacsi: 3 db puffasztott búzaszelet, 1 vékony szelet fonott kalács, torna után shake

Ma olyan masszív fejfájással keltem, hogy kb. délre múlt el, pedig vittem a tornacuccom a Pólusba, de úgy határoztam, hogy nem kockáztatok, nehogy rosszabb legyen. Viszont mivel már nem fáj, így tudok itthon tornázni. Ma is BA lett, a Nyerj Időt! választottam, mert elment nagyon az idő, filmet meg ugye kell nézni elalvás előtt. Ma az Anonymus címűt fogjuk nézni :)

Egy érdekesség: tegnap olvastam, hogy miért is kell sokat inni. Az van, hogy a szervezet nagy része víz. Ezt ugye tudjuk. Ebből következik, hogy a sejtjeinknek nagy szüksége van rá, hogy mi magunk működjünk. Ez is világos. És az is tiszta, hogy a szervezet megköti a működéshez szükséges vizet, ha nem iszunk eleget. Ami nekem új volt, hogy ha sokat iszunk, akkor meggyőzzük a rendszert arról, hogy nem kell visszatartani a vizet, elengedheti nyugodtan. Szóval ha pár napig sokat iszunk (persze vizet, vagy nullkalóriás bármit), akkor nem kötődik meg a víz, mivel van folyamatos utánpótlás, és máris jobban érezzük magunkat. Ugyan nem a zsírvesztés miatt, de a mérleg is kevesebbet fog mutatni :D

A bejegyzés trackback címe:

https://pretty2be.blog.hu/api/trackback/id/tr604297828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása