Péntek... :)

 2012.04.21. 08:44

ződarc.jpgReggelire még indulás előtt tejbezabot csináltam, de most nem zabpehelyből, hanem zabkorpából, és ugyanolyan ízű lett, mint a tejbegríz, vagy még egy kicsit finomabb. A munkaidő hamar eltelt a Pólusban, jó sokat beszél az utódom, pörögtek az órák :)

5 körül megjött értem Fecó és mentünk a bőrgyógyászatra. 3 féle kencét felírt a dr.nő, aki mellesleg tök laza, aranyos, meg laborba is kell mennem, és utána kezdünk el nyomozni, hogy hol van a gond bennem. A találgatások elkerülése végett: hullik a hajam, hámlik a fülem és a talpamon futószemölcsök jöttek ki :(((((. És most azt vizsgálják, hogy hormonális-e probléma, vagy szimplán legyengült az immunrendszerem. Utálom, hogy 26 évesen már "elromlok". Fecó azt szokta mondani, hogy ha még garis vagyok, visszavisz és kicserél, de szerintem már nem, 5 éven túl vagyunk :)

Ebédre naaaaaagyon fincsit ettem, Gyros-teraszos sajttal töltött csirkemell volt görög salátával. Meg sem tudtam enni, olyan sok volt a hús, úgyhogy ma csak köretet kell hozzá szereznem, mert még a fele megvan.

A vacsora nagyon meglepő volt...Hazafelé beszaladtunk a Sparba, és sajtot felvágottat, fűszereket, kenyeret stbstb vettünk. Nagyon-nagyon kívántam este a kenyeret (4 magvas barna kenyeret vettünk), de ellenálltam, nem csábultam el!!! Így vacsit a többi hozzávalóból kellett megoldani: sajtot tettünk a sonkaszeletre, feltekertük és gyakorlatilag ez volt a vacsi retekkel. Minimális kcal, 0 ch, sok fehérje, szóval jól csináltuk (szerintem), és elég is volt, nem lett este 10-kor falásrohamunk.

A szombatról majd este, vagy holnap reggel számolok be. Pénteken nem volt mozgás, de ma este irány az edzőterem :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://pretty2be.blog.hu/api/trackback/id/tr804464179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása