Fáradtan...

 2012.03.07. 15:23

torp.jpgŐ itt Szundi, a hét törpe közül az, akire ma nagyon hasonlítok: egész nap tudnék aludni. Reggel korán indultunk a klinikára Apával. Szerencsére a műtét jól sikerült, nem fájt neki, csak ugyebár kellemetlen, mikor az ember szemét húzzák-vonják... Megvártam míg visszaért, kifaggattam, beszélgettünk még egy kicsit és farkaséhesen hazaérkeztem 10 után nem sokkal.

Reggeli: hát ő izé... 3 napra is sok lenne, amit én ma reggelire megettem: valamilyen virslis péksüti, 1 zsemle felvágottal-margarinnal-retekkel, 1 kakaós croissant (mentségére szóljon, hogy ici-pici volt), meg ugye Anya tegnapi szülinapja alkalmából egy kis sütike /de legalább nem tegnap este ettem!!/. Jézus ereje, leírva még többnek tűnik :((((. Büntiből ma hosszú BA edzés lesz, azt garantálom! És ilyet többet nem csinálok, már csak a meglévő IR miatt sem. A hasnyálmirigyem is biztosan anyázik, hogy nem bírja tolni az inzulint, úgyhogy tőle ezúton is bocsit kérek.

Ebéd: 14:30-kor ettem egy sült csirkecombot minimális mennyiségű főtt krumplival (talán egy közepes krumplinyi volt), 3 db aszalt sárgabarack desszert gyanánt, mert ugye ma megérdemlem.... Pffffff rohadt reggeli :((

Vacsora: ha-ha-ha!! Nagyon de nagyon nem kellene semmit enni (de majd írom utólag, hogy mit ettem :D) Szóval akkor kiegészítek: a vacsim a brokkolileves utolsó adagja volt /végre elfogyott/, mocorgás után a shake, és egy natúr Activia, amit már nem a mardosó éhség miatt ettem, tehát mára még egy fekete pont nekem...

Végül, mivel ugye büntiben vagyok, nem a Nyerj időt! csináltam Alexandrától, hanem a 200% - Alakformálás mesterfokon címűt. 200%-kal jobban fájt mindenem, mint eddig, és ennyivel többször szidtam az anyját is, miközben csináltam, tehát biztos hatott a dolog.

Holnap fittiterem és szauna lesz, csak nem tudom mikor. Apát a kedvenc kajájával várjuk haza, hagymás rostélyos lesz krumplipürével. Emiatt csináltam múlt héten is, hogy erre az alkalomra gyakoroljak, mert ezelőtt még sose alkottam marhából a pörköltön kívül semmit.

Most egy nagy alvás következik, jó éjt (u_u)

U.i.: lemérettem magam centivel, brutális értékek Nem 90-60-90.... De ez a cél (kb) :)))) Majd még megálmodom, hogy ki merjem-e tenni ide. Az a terv, hogy 2 hetente fogom mérni a centiket.

A bejegyzés trackback címe:

https://pretty2be.blog.hu/api/trackback/id/tr464295492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása