elégedetlen.jpgTegnap nem írtam, nem volt időm, gyártottam a szakdogámat ezerrel. Ledöntött a lábamról a napok óta ólálkodó nátha szerűség. A tegnapi kajákról inkább semmit se mondanék, mert a reggelit leszámítva nagyon nagyon pocsékul ettem, pl délben császármorzsa, este mézes tea, kicsi almás pite, szóval na, borzasztó.

Hát eljött a reggeli mérés ideje: azt hittem agyvérzést kapok közvetlenül szívroham után, de mivel megígértem, hogy nem kenődök el, ezt tartom is. A lényeg: 1KG-VAL TÖBBET MUTATOTT A MÉRLEG!!! Ekkor gondoltam, nincs veszve a haza, nézzük a centiket, velük mi történt egy hét alatt:

vádli:- 2 cm

comb: -2 cm

szemből a fenék legszélesebb része: -3 cm

derék: -3 cm

mellbőség: -5 cm

felkar: -1 cm

Hm. Jó. Végülis van eredmény, csak én annyira várom a mérlegtől is, az a pléhkurva meg nem hajlandó kevesebbet mutatni. Tudom, tudom, az izom nehezebb a zsírnál, de azért akkoris. Na, jó, nem akadok ki, a centikből merítek erőt.

Alig kapok levegőt, nem tudok nyelni, beszakad a hátam, el tudom képzelni, hogy nem fogok tornázni :S A kajákat meg este írom majd, mert egész nap úton leszek, szóval fogalmam sincs hol és mit fogok enni.

Azt tudom, hogy változtatni fogok az eddigi étrenden, estére kiötlöm, hogy mi lesz az új módi.

Reggeli: Teljes kiőrlésű virslisbizbasz (egy plázában ennél jobbat nem találtam)

Ebéd: Teljes kiőrlésű sajtos kocka ( macskaköröm )

Vacsi: Baconbe tekert pulykamell sütve, párolt borsó és sárgarépa (Fecó volt a kivitelező)

Na, ma aztán senki nem mondhatja, hogy bűnöztem... Ja, de: mézes tea, de anélkül meg kipusztultam volna. Viszont úgy oldottam meg, hogy az édesítés 2/3-a xylit volt, a többi a méz.

Mozgás: ááá, kizárt, érzem az összes ízületemet, a franc! (fittibérlet nem lesz így kihasználva) Na majd talán a hétvégén, addigra csak jobban leszek.

Visszatérve a reggelre, nem tudom mit tehetnék azért, hogy a mérleg kevesebbet mutasson. Eddig: déli 12:00 után nem vettem magamhoz fehér lisztből készült és cukros dolgokat, cukrot egyáltalán nem használtam édesítésre, krumplit max. kora délutánig ettem, a zsíros ételeket, fűszereket mellőztem, a délutáni farkaséhség esetén Norbi U1-t ettem uzsonna gyanánt és tényleg mértékkel. A vacsi is sokkal odafigyelősebb, mint régen, sajna elhagyni nem tudom, de light-osra vettem. Na, ezek után? Lehet, hogy türelmetlen vagyok, és két hét után ez normális?? Várok még két hetet, és ha nem lesz változás egy hónap után sem kilóban, akkor ki kell iktatnom a maradék szénhidrátokat, vagy legalábbis még lejjebb venni. Mert ugye valamennyi kell, hogy észnél maradjak. Az edzéseken nem szívesen változtatnék. Heti 1 vagy 2 pihinap van. Azon kívül minden nap vagy egy órás cardio edzés vagy egy órás Béres Alexandra, illetve ha szorít az idő akkor 40 perces Alexandra. Ennél több nem fér bele munka, háztartás és államvizsgára készülés mellett...2 hét múlva újratárgyaljuk, ok? Addig folytatom az eddigieket.

A bejegyzés trackback címe:

https://pretty2be.blog.hu/api/trackback/id/tr894313468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása