1. hétforduló :)

 2012.03.06. 15:39

torrta.jpgNa, ezt is megértem, vége az első kemény hétnek. Igazság szerint nem is volt durva. Sőt, mondhatni élveztem, hogy alakulok, jobban érzem magam a bőrömben stb. stb.! Reggel 6:30-kor keltem, még port töröltem, meg a fürdőben ténykedtem, mielőtt Anyék betoppannak. Fecó aludt 8-ig, beteg, nem ment dolgozni. Ő az utóbbi 2-3 héten 4 kg-ot adott le, kicsit irigykedtem, de persze vele örültem. A következő mérlegelés jövő hétfőn lesz, és utána jó lenne kibírni, hogy 2 hetente állok mérlegre.

Reggelire 3 szelet Ceres lenmagos toast kenyeret ettem margarinnal, sonkával és retekkel, meg lecsúszott még egy natúr Activia is, Mellé egy bögre tejeskávé. Tízórai: puszedli, tea. Az ebéd most készül, míg Anyék csavarognak a városban. Nem variáltam: fogtam a nagy tepsimet, és csirkecombokat, néhány darab csirkemellet és gerezdekre vágott krumplit szórtam be, bedörzsöltem sültcsirke fűszersóval, letakartam és most éppen sül. Mindenki azt eszik majd belőle, amit szeretne. Nekem a krumplira nem sok gondom lesz, majd párolok zöldséget hozzá. Vacsira szerintem csak a shake, mert lesz vagy fél 5, mire ehető lesz az "ebéd".

Csak hogy meglegyen az egyensúly, ma a jobb bokám fájdogál, de ma már tornázok: egy Béres Alexandrát fogok csinálni (a továbbiakban B.A.).

Este korán kell lefeküdni, úgyhogy ma már nem bizti, hogy fogok írni, hacsak nem valami fantasztikus dolog eszembe jut... Reggel 6-kor indulunk Apával a Szemklinikára, holnap műtik a szemét (szürkehályog). Szegény eléggé be van ijedve, de én is be lennék, pedig már sok ilyen műtétet végig néztem face to face. Úgy döntöttem, az övére nem megyek be, sajnálnám . Kovács nénit vagy Szabó bácsit azért más nézni, mint a saját apámat... Inkább kint megvárom, még a steril helyiségbe se megyek be, mert ott meg kivetítők vannak. Jobb így mindkettőnknek. Ezáltal holnap is később lesz bejegyzés, mert sajna nincs WiFi a klinikán (hallatlan XD).

A bejegyzés trackback címe:

https://pretty2be.blog.hu/api/trackback/id/tr224293130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása