Szombaton dolgozni?!

 2012.03.03. 08:56

saturday_comment_14.jpgNyűgösen és nehezen keltem 8-kor. A zuhany valamit segített, de nem az igazi. Gondoltam ráállok a mérlegre, bár megfogadtam, hogy hetente és nem gyakrabban mérem magam. Hát nekem muszáj volt 4 nap után, de nem bántam meg: 1,5 kg ment le. Úgyhogy még nagyobb erővel folytatom, mert ezek szerint van értelme :)) Reggeli: 1 zsemle 1 medve sajttal, egy bögre tea. Ma nem megyek edzőterembe, mert dolgozom és szombaton csak 19:00-ig van nyitva. Ha lesz energiám, akkor este Alexandrázok, de elképzelhető, hogy a mai nap pihenőnap lesz mozgás szempontból. Az ebédem Vitálkonyhás roston sült sajtos-tejfölös csirkemell lesz párolt zöldséggel (682 kcal). Vacsira valószínűleg az ebéd mellé rendelt magvas bucit eszem majd 5 óra körül, és a shake miután hazaértem. Majd este még írok. Készülődök és lassan indulok munkába...

16:00-kor ettem meg az ebédem, így félig meddig vacsi lett belőle. Először ettem vacak kaját a Cityfoodtól: a csirkemell még oké volt, de a köret... Én naiv azt gondoltam, hogy párolt zöldség nem más, mint répa borsó, kukorica, esetleg karfiol/brokkoli. Na, náluk nem: mindenféle gaz meg fű meg minden volt a zöldbab, a borsó, a répa és a meghatározhatatlan zöldségszalma között. Nyögvenyelősen megettem, egy-két nem tetszőt kiválogatva. Pedig én a pacalon kívül mindenevő vagyok, de ez... Na, mindegy, elfogyott, az a lényeg.

Este 7 után ettem itthon vacsit, de csak azért, hogy ne később legyek éhes: ez 1 szelet sült marhahús volt (kb 8 dkg) és savanyúkáposzta, az se sok. Ja, és az elmaradhatatlan shake 9 óra magasságában.

Ma valóban pihi volt, nem csináltam semmit (a munkán kívül). Holnap még meló előtt edzőterem, lehet, hogy szauna is, még nem tudom.

A bejegyzés trackback címe:

https://pretty2be.blog.hu/api/trackback/id/tr154285689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása