World is mine.... :))))))

 2012.02.29. 09:08

     Ma úgy ébredtem, hogy tök boldog vagyok, mert tegnap ügyi voltam (jó, OK, a reggeli Fornettit leszámítva). Tegnap este direkt nem vasaltam Fecónak inget, hogy muszáj legyen ma korán kelnem, és tudjak tornázni. Úgy volt, hogy munka előtt megyek az edzőterembe, ettem pár falatot, hogy ne ájuljak le a gépekről, majd elkezdtem készülődni, de végül itthon ragadtam. Viszont nem tétlenkedtem, hanem csináltam egy Béres Alexandra programot, a Nyerj időt! címűt, és nagyon jól esett. Kinyitottam közben az erkélyajtót és friss levegőben edzettem és nagyon felszabadult lettem. Gyors zuhany, lassan összepakolom a cardios cuccomat, és irány dolgozni. Mivel van pár plusz órám, ma is kilógok a terembe, nagyon vágyom a mozgásra. Ha beértem dolgozni, folytatom a kajákkal meg minden mással az írást.

Folytatás: összecuccoltam, majd indulás előtt megjött :((. Mindegy, majd meglátom, hogy hogyan leszek a hasammal, ha nem görcsölök, akkor elmegyek délután cardiózni.

Reggeli: 2 szelet Norbi kenyér margarinnal, 2-2 szelet felvágottal, 1 pohár citromos víz

Ebéd: ha meghozzák joghurtos csirkemellet fogok enni sült gombával és jázmin rizzsel (518 kcal). Nyamm... :) Megjegyzés: 14:30-kor ettem meg, de csak egy részét, mert túl sok volt, és az egyik szelet húst, meg egy csomó gombát hazahoztam Fecónak, nagyon örült neki.

Vacsora: kitaláltam: norbis pennét főztem, 30 dkg csirkemellet felkockáztam és vajon megpirítottam, 3 főtt tojást szintén kockára vágtam, és egy fél jégcsapretket is is feldaraboltam. Ezeket egy nagy tálba öntöttem, megsóztam és egy kicsi kék tejföllel összekutyultam. Mindkettőnknek nagyon ízlett, kb fele még megvan, azt holnap fogjuk enni. :))

Végül nem voltam edzőteremben, most majd a Bariközt alatt csinálok lábgyakorlatokat, lényeg, hogy a hasamat ne erőltessem. Kieg.: végül súlyzóztam és nyújtottam 35 percig. Jaaaa, mire adtam a fejem: vettem ilyen shake-et étcsoki ízben (Pink Fit Ultra Loss Shake /BioTech USA/), meg shakert hozzá. Ez tele van rosttal, meg vitaminnal, meg fehérjével, és van benne L-karnitin stb stb. Most a torna után iszom egyet, már áll a hűtőben összerázva. Állítólag jót tesz. Kati tisztára kiakadt, hogy majd ettől olyan "felfújt" leszek, alig bírtam meggyőzni, hogy ez nem szteroid, csak táplálék kiegészítő, ami hasznos :))

A mai nap összefoglalva: szerintem tök ügyesen ettem, meg reggel és este mozogtam 35-35 percet, jól érzem magam a bőrömben, szóval csak így tovább :))

A bejegyzés trackback címe:

https://pretty2be.blog.hu/api/trackback/id/tr614224742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása