Day6

 2012.03.04. 10:07

fogyas.jpgKhm-khm... Kérem szépen a gratulációkat (a virágokat pedig az öltözőmbe): a mai a 6. nap, és -2.2 kg eddig :))))) Egyszerűen szuper (nem mintha látszana, de én nagyon is örülök.) Ma reggel konzultáltam az LBN-nel, és megvitattuk, hogy kb 10 kg leadása után fog látszani rajtunk bármi, mert ugyebár nem 70 kg-ról indulunk. Majd azt is elmondom, hogy mi volt a kezdő súly, de csak ha jubileumot ünnepelünk, azaz kb csak -15 kg-nál fogok árulkodni. Ami miatt nem vagyok ügyes, az az, hogy ma is mérlegeltem. Lehet, hogy este mondom Fecónak, hogy legyen kedves eldugni a mérleget. Mondjuk jó magasra, mert tériszonyom van, tehát székre nem fogok állni miatta, az tuti. Reggelire 1 kicsi adag krumplipürét ettem (péntekről, csak nehogy megromoljon), nem egy tipikus villásreggeli, de ez van. Az ebédem gombás pulykamell lesz sajtos párolt zöldbabbal, remélem jobb lesz, mint a tegnapi.

Most pedig irány Alexandra barátnémmal "időt nyerni"!

A napokban teljesen máshogy kezdtem el enni, mint eddig, az ebéd nagyon kitolódik, ma is így jártam, 16:30-kor ettem meg a gombás pulykát. Katus Attus megmenekült: ma nagyon fini volt az ebéd. Miután hazaértem a plázából (nem vásárolgattam, hanem dolgoztam) vacsorára ettem egy kis adag brokkoli krémlevest, és megittam a shake-et.séjk.JPG Fecó hozott puszedlit, az anyukája hozta a mézeskalács múzeumból, és kibírtam, hogy nem ettem belőle. És a rántott gombát sem kóstoltam meg, meg még egy csomó mindent nem, amiket kaptunk Paksról. És szerintem hős vagyok, minden túlzás nélkül ;)

Holnap korán szeretnék kelni, szabadnapos leszek, és rengeteg dolgot terveztem: takarítás (teljes lakás A-Z), bevásárlás és edzőterem---> leírva nem tűnik soknak, de azt hiszem, kellően fáradt leszek estére. Holnap majd részletezem, mi a nagy készülődés oka, most belehullok a pihe-puha ágyikóba!

Jó éjt :o)

A bejegyzés trackback címe:

https://pretty2be.blog.hu/api/trackback/id/tr824287569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása