Intézkedés, jövés-menés :)

 2012.03.09. 15:07

vasarlas.jpgMa fél 8 után keltünk, de még vagy egy órán át csak fetrengtünk, de olyan jó volt. Reggeli után átmentünk a Pólusba, és otthagytunk egy csomó pénzt meg elintéztük a dolgainkat. Feladtuk a csekkeket, patika, T-mobile-ban ügyintéztünk, Office Depot-ban érdeklődtem szakdoli-kötés ügyben, a Biotech USA-ban outlet day van, 15 % kedvezménnyel lehet ma vásárolni, és megvettem a következő adag fehérjeturmix port. Fecó elment Tescozni (hozott pomeloót :D) én pedig mentem az edzőterembe. A programom: 15 perc elliptikus, 20 perc bicaj, 13 perc futópad és 8 perc lépcsőző. Ja, és voltam szaunázni, de 10 perc után kitörtem, mint Zrínyi, kezdett összecsúszni a kép. Pedig 15 percet terveztem, de az úgy tűnik sok lett volna. Most annyira fittnek érzem magam, hogy nem kizárt, hogy még egy BA is lesz ma, de ez nem 100%.

Reggeli: 2 szelet teljes kiőrlésű magvas kenyér margarinnal, sonkával, egy pohár citromos víz, egy natúr Activia.

Ebéd: Update penne reszelt füstölt trappistával, tejföllel

Uzsonna: 1 tányér rántott leves

Vacsora: U1 virslis croissant, U1 mákos rétes, shake (sok :((( )

Holnap munka, fogalmam sincs mit fogok enni, mit és hol fogok mozogni, teljes a káosz. Ha már itt tartunk, azt sem tudom, hogy a jövő héten hogyan fogom írni a blogot, szerintem elég röviden, mert hétfőhöz egy hétre le kell adni a szakdogámat brrrrr, és még van vele p*csölős munka sok... Ma fogadtam meg, hogy én többet suliba járni nem fogok, ha ezzel végeztem! Ennyi elég volt.

Most szussz (u_u)

A bejegyzés trackback címe:

https://pretty2be.blog.hu/api/trackback/id/tr434299894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása