I'm a heroooo

 2012.04.16. 21:24

klprop.jpgIgen, ezt is túléltem, megcsináltam: olyan optometrista lesz belőlem, akinek volt már a szemén kemény kontaktlencse (azért valljuk be, ez alap, ha pl. egy páciensnek mesélek róla, jó ha van saját tapasztalatom). Majdnem behiszti lett belőle, de bekerült, na meg lekerült aztán a kis szörnyeteg a szememről. Igazából talán senkinek nem kívánom az érzést, de a lényeg, hogy teljesítettem a gyakorlatot :) (a fotón a bal oldali a lágy kontaktlencse, a jobb pedig a kemény)

Azért jó, hogy ha az ember lánya a Semmelweis Egyetemen tanul, mert a büfé tele van egészséges kajákkal. Írom is, hogy miket ettem ma:

Reggeli: 1 szendvics teljes kiőrlésű zsemléből, vajjal, sajttal és friss salátával

Ebéd: Roston sült pulykamell salátával és joghurtöntettel.

Vacsi: Sonkával töltött csirkemell vitaminsalátával. (sajna volt rajta majonéz /coleslaw sali-szerű volt/) A Lurdy Házban vacsiztunk, mert randink volt az DJ-vel, aki a lakodalmunkon fog nyomulni, ma írtuk alá a szerződést :))))))))) Szóval ebből azt akartam kihozni, hogy messze a legjobb választás volt ez a vacsi, mert a többi étterem gyorskajálda volt, és a hamburger meg a pizza nem barát ;)

Mozgás ma csak annyi volt, hogy egész nap talpaltam. Reggel 9-kor indultam, és este 9-re értünk haza. Holnp talán edzőterem Fecóval, majd meglátjuk :)) És holnaptól vissza a dolgos hétköznapokba :)

Ha hazaértem, jelentkezem!

A bejegyzés trackback címe:

https://pretty2be.blog.hu/api/trackback/id/tr114455524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása